Tisdag 27 oktober

Idag var jag riktigt hurtig, klev upp 07.00, duschade, åt frukost och sen raka vägen ner till tandläkaren och laga min trasiga tand. Vilket faktiskt gick nästan helt smärtfritt, snabbt gick det också. ynka 10 minuter. Så det tackar jag verkligen för.

Det var ju änven bestämt att jag, mamma och mormor skulle åka och hälsa på Linda i Gävle idag också, men det blir av imorgon istället. Mamma var så trött sa hon så då spar vi en dag med det istället så att hon känner sig utvilad. För jag kan då inte neka till att hon var trött. Hon glömde bort både koden till hennes bankomatkort när hon skulle köpa tandborstar hos tandläkaren och till bensinkortet. Dessutom så hade hon glömt att stänga igen tanklocket. Så jag förstår ifall hon är lite småtrött sådär. Jag var iallafall så duktig att jag ringde ner till "DinSko Hemlingby Gävle" och la undan ett par skor som jag tänker köpa, så då vet jag att jag är garanterad dom iallafall även om jag kommer en dag senare än tänkt. 

Och eftersom det inte blir Gävle idag ska jag ge blogg designen ett nytt försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback