USCH!

Jag hatar verkligen sånna här dagar som jag brukar få vid enstaka tillfällen, då jag bara vill vara för mig själv och inte ha med någon annan att göra. Bokstavligen. Speciellt inte i skolan, som idag, jag kände mig som om jag stängde ut alla från min lilla egna bubbla. Faktiskt om jag tänker efter så har jag varit så i några veckor. Att jag har velat gjort allting på egen hand och varit helt självständig.

Jag har insett att jag har bara mig själv att lita på när det gäller jobb i skolan. Funderar tillochmed på att begära att jobba helt själv året ut, utan några jävla projektgrupper som alltid ändå faller isär på grund av att någon/några sumpar sig med deadlines osv. Jag slår vad om att jag kommer bli sk "projekt-ledare" under nästa projekt.

Åh jag är så fruktansvärt less på skolan just nu så jag skulle kunna skrika rätt ut. Ge mig uppifterna så jag kan ta studenten och komma långtlångt bort från Hudik så fort som möjligt! 

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, aa det får han, den som fyller den först vinner! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback