Lördag 26 september

Okej, ikväll är det fest som gäller. Är jag taggad?
-nej, ont i huvudet, örat och i magen. Funderar på om jag har fått öroninflamation eftersom jag har haft rätt ont i öra nu dom senaste dagarna. Så om det är lika nästa vecka måste jag kolla upp det.
Hursomhelst ska jag försöka hitta motivationen genom att först och främst hoppa in i duschen och sådär sen skulle nog förmodligen Maria komma hit så vi skulle käka och greja och sen skulle vi iväg. Så jag hoppas att jag kommer att hitta motivationen någonstans påvägen där, haha. Vilket jag tror ändå att jag kommer göra rätt snart.
Jag kom på världens roligaste och kanske nödvändigaste grej som jag ska göra till Projekt arbetet/UF! Dock tänker jag inte säga det än eftersom det inte är helt spikat med det ändå. Men det kommer uppdateringar om det så småning om ska ni se! 

Nu blir det att hoppa in i duschen som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback