Lördag 5 september

det blev ingenting av någonting idag. skitråkigt. Var tänkt att jag och Mathias skulle iväg på Hudikmarknaden, men vi bestämde att vi skulle strunta i det för att det regnade ändå så det hade nog inte kännts så skoj att gå ute i regnvädret, så vi planerade att vi skulle laga mat, pasta carbonara, vilket jag nästan har längtat efter för det var så länge sen sist. Men det blev inte heller av för att Erika ville att jag skulle till henne, men det blev inte heller av för mamma tyckte att det var onödigt att festa och komma hem sent ikväll eftersom jag den senaste tiden har behövt nästan 2 dagar på mig att återhämta mig igen. 

Så idag har det varit helt..... med allting. Körde en sväng med pappa till ljusne och kollade på laxen som lekte just för att få övningsköra lite. Så det är väl typ det ända jag har haft för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback