Presentkort ifrån Gratismode.se

Idag fick jag mitt efterlängtade presentkort ifrån Gratismode.se! Det blev ett presentkort på 100kronor på Åhléns den här gången.

Trodde faktiskt inte att jag skulle få det så snabbt ändå, med tanken på att jag växlade in mina poäng för bara några dagar sen. Jag visste inte ens om jag skulle få något överhuvudtaget eftersom det är första gången jag beställde nå sånt. Så jag klagar absolut inte!

Så ett råd är att bli medlem för ni behöver ju inte ens betala någonting? Det ända ni behöver göra är att logga in, (vilket ger ett poäng för varje dag du loggar in) sen är det bara att klicka runt på sidan och hitta olika erbjudanden på undersökningar osv som man kan vara med i. Eller också bara kolla in vissa sidor. (Just för att dom sidorna kanske inte är så känd förtillfället men vill bli större)

Så nu när ni ser att jag har fått mitt presentkort, och har varit lite som en "testperson" för er alla som är lite tveksam om vad det egentligen är.  Så ser ni då nu att det inte är någonting som man kommer att få betala, utan det är gratis! Bli medlem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback