Dag i Gävle

Var ner och kikade i PEWE & BOJJE (?) tatuerings studion där min syster håller till numera. Var nog mest för att mamma skulle se att det faktiskt går bra att vara tatuerare och att man faktiskt kan försörja sig på det. Så mamma var väl som lite i extas när hon såg allting, skulle knäppa kort ge tusen frågor och vara bara jättenyfiken på allting.

Efter våran mer liknande sightseeing för japaner i tatueringsstudion så åkte jag, mamma och Maria till Valbo för att kika runt. Och tanken var ju först och främst att jag skulle hitta någonting till studenten eftersom min klänning bara helt plötsligt fick högre pris.......

tyvärr så hittade jag inte hela utstyrseln till studenten, men jag köpte en vit kofta som jag kan ha ifall det blir kallt tänkte jag. Passade även på att köpa en ljusgrå kofta, nya örhängen + plastpluppar, duschcreme, body lotion, shimmer lotion och nog kanske det bästa köpet på hela dagen, underkläderna! hittade dem på Gina Tricot för 58kr.  

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

snygga med döskallar :)

Postat av: Linda

fick du nya örhängen då? D:

2010-04-08 @ 23:18:20
Postat av: Malin

Ja, hon som stod där sa att det var klart att jag skulle få byta om dom eftersom jag inte kunde ha dom. Så jag fick ta ett par nya bara, sen var det klart :D

2010-04-09 @ 10:58:21
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback