Onsdag, krångel-onsdag

Jag kan inte förstå att jag ens försöker att jobba med skolans datorer fortfarande. Igår krånglade det med att ta ned youtube-klipp till mediaproduktionen och självklart så kunde inte vi elver fixa till det, utan vi var tvungen och fråga Rich om han kunde logga in och fixa till det eftersom han står som "administratör" på datorerna.
Och ja, idag så försvann ljudet på min dator lite från och till. Gick bra i första passet, andra passet så funkade det max 5minuter efter att ha startat om datorn. Blev så less på det näst sista passet för att ingenting ville fungera så jag satt mest bara. Sen sista passet "åkte jag ner på bibblan" eller rättare sagt, åkte hem.

Jag tänkte att jag kommer få mer gjort hemma än i skolan, så nu ska jag ta och sätta igång teori och projektet. Ska försöka få klart projektet, är så inåthelvetes less på det så jag skulle kunna spy. Så jag kommer ju vara tusen kilo lättare när det är klart kan jag ju bara informera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback