Dag i gävle

Blev snabb visit till gävle idag, skulle kolla ifall jag hittade döskalle tröjan som jag publicerade i ett inlägg tidigare här, men "ne tyvärr, jag vet ingenting om den. Det kan hända att den inte kommer hit eftersom vi inte har allt i butiken som finns på internet.. Men du kan ju beställa från hemsidan om det är så" var det som jag fick som svar när jag frågade vart dom hade den. Och jag hade ju helst velat provat den innan.. Får nog fundera på det där iallafall.. Och tshirten med ugglan, den såg ju rosa ut på bilden men i själva verket var den beige/brun, så den kändes inte lika fin. Så det blev liksom inget av det jag hade planerat att köpa. Men som vanligt så hittar man någonting annat. Blev en randig tröja från H&M och ett grått linne med tryck på och en randig tubsjal från Gina tricot istället. 


jätteskön tröja som jag verkligen kommer att stormtrivas i!
H&M 129:-


Linne 149:-
&
tubsjalen var på rea, skulle ha kostat 149:- men fick den för 19:-

Var in och kikade hos systeryster också som har flyttat studion som försökte övertyga mig att tattuera mig, men det verkade det inte funka sådär jättebra för jag kom hem lika som jag åkte iallafall. Men någon gång, någon dag då antar jag att jag kommer få lite bläck i mig, är ju inte helt omöjligt precis. Gäller ju bara att komma på VAD man ska ha och VART man ska ha den.. Men det kommer väl någon snilleblixt förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback