Jaha

Det blev varken Hudik eller Gävle idag med Erika, fråga mig inte varför, för det vet jag fortfarande inte. Fast egentligen ska jag bli förvånad?  haha, så här har det blivit varje gång när vi har sagt att vi ska hitta på någonting. 

Hur som helst så tänker jag åka imorgon, varesig någon vill med eller inte, jag kan lika gärna strosa runt där själv och hälsa på Linda som är i nya studion! Kan faktiskt vara rätt avkopplande det med. Hinner dessutom fixa klart hennes uggla idag också eftersom det inte blev något åkande.

Jag har förresten skrapat ihop världens bästa playlist på spotify, dock kommer jag inte att dela med mig av den ännu, jag ska ta och finslipa lite på den innan ni får den! Den kommer bli den bästa, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback