Söndag

"Kalas-kvällen" igår hos Elin erbjöds mycket, god mat och jättetrevligt sällskap. Och jag insåg även hur mycket jag har saknat min gamla klass. Blev en liten mini-klass återträff där hemma med några av tjejerna som jag har gått i skolan med från på högstadiet, och ja som sagt, det känns verkligen som om man nyss gick i den klassen, även om det nu snart är 6år sedan!

Alla verkade helt övertygande om att det skulle vara riktigt roligt med en riktig klass återträff, med hela klassen, men det är just det att det inte är riktigt någon som har orken att dra ihop någonting, fixa lokal osv. Men jag hoppas verkligen det blir någonting för det skulle nog vara uppskattat ifrån många. Men vi får väl se vad som blir med det..

Nu ska jag iallafall ta min påse med ostkrokar och ta det lugnt för resten av kvällen iallafall, tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback