Bli sjuk, igen?

hua, börjar på att bli förkyld igen nu. Var helt slut imorse när jag vaknade trotts att jag hade lagt mig tidigt. Men ja, får ta och kurera mig nu under helgen, samla lite krafter för att sen sätta igång med projekt vecka 2.. 

dock känns det som om jag borde ha tagit och packat upp allting, det står liksom kvar rätt mycket i garderoben... men det får bli sen! Nu har jag fastnat med Glee igen, tror jag har sett 7 avsnitt nu dom senaste dagarna så nu har jag plöjt igenom första säsongen så nu blir det till att börja på den andra. 




och ja, förlåt om jag skrev fel årtal igår på "blogglistan" fick det tydligen påpekat av min syster, haha. Men ja, jag vet iallafall att vi var där över jul/nyår nått år, och ja det var mitt favoritminne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback