Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj, mitt favoritminne? Det finns ju hur många som helst. Men om jag ska välja ett så är det nog ett minne som ligger nära hjärtat, det var då när mormor och morfar bjöd med hela släkten till Gran Canaria och vi firade jul & nyår där. Det var verkligen mysigt. Tror det var mellan 1999-2000 för jag kommer ihåg att det pratades då om hur allting skulle bli när det slog över från år 1999 och blev till år 2000. Folk trodde att all eletronik skulle slås ut, men nej, riktigt så blev det inte. Men tankarna då var många vad jag vill komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: linda

neeeej det var ju inte då :P det året var vi hemma, vi såg ju 24-timmars nyårsfirandet på tv minns du väl

2010-12-10 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback