Det kallas "effektivitet produktivitet"

Har varit en väldigt effektivt arbete nu den senaste veckan känner jag, allt har liksom flytit på som det ska vilket känns jätteskönt. Har till och med fått stunder över då jag bara kan ligga och lata mig, så det känns verkligen som om jag har lyckats kommit in i "skolans rutiner", jobb på jobb på jobb. Så fort man har gjort klart en, hugger man in på en annan. Lika bra att gör allting gjort så fort som möjligt eftersom man har lite mer minne av då vad man har gått igenom på föreläsningar osv. 

kvällen/nattens arbete kommer bland annat att bestå av en uppgift som vi fick idag, "fyra fototekniker i Photoshop" sedan ska jag sätta mig och finslipa min Flash uppgift lite grann tror jag. Nattuggla som jag är, så kommer jag nog inte sova än på ett tag iallafall, inte gör det nått heller, börjar inte förrens vid klockan ett imorgon heller så jag kommer ju kunna sova ut ett tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback