Att vakna ett år äldre är inte helt fyskam

.. dock att upptäcka att man blir 19 känns lite värre.

Jag var alldeles för lat idag för att orka ta mig upp och iväg till skolan, tyckte jag gjorde mig förtjänt av en dags ledighet så här på min födelsedag och allt. Dessutom är jag nog en av dom som ändå är mest i skolan, så det tröstar lite när man får lite dåligt samvete.

Mamma kom iallafall in och sjöng för mig imorse också fick jag en liten present, ett väggord eller vad man nu ska kalla det. "Ta det lugnt, du hinner" vilket stämde in precis på mig. Jag brukar alltid vara ute i sista sekund, vad det än gäller. Fast mamma tänkte nog först och främst när jag ska med bussen till stan på morgonen. Jag brukar ALLTID få springa sista biten till bussen, vilket många i min telefonbok också har märkt tror jag, (eftersom när jag har så bråttom så glömmmer jag bort att ta knapplås på mobilen.. ) Förutom väggordet så hade mamma införskffat sig en tårtbild till mig, en Twilight bild, haha. Vilket gör att jag nästan framstår som världens Twilight-nörd, vilket jag själv inte riktigt kan säga att jag är. Det är skillnad på att vara besatt och att tycka om. Hur som helt så blev den skitsnygg. Så nu väntas det på pappa ska komma hem så vi ska äta, sen blir det lite tårtkalas & paketöppning med familjen, mormor & Mathias!

Mer kalas och blir inte förrens om två veckor eftersom vi åker iväg till åland nu till helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, du borde ha nån mening där det stog tvärtom - skynda dig du är försenad! :P

2010-02-10 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback