Fredag 12 februari

Åh äntligen fredag säger jag bara. Veckan har verkligen gått i snigelfart, men äntligen är det slut. Så nu ikväll ska jag ta och kolla igenom vad jag ska ha och packa till kryssningen. Så utäver det så kommer kvällen bli rätt så lugn, ska kika lite på Solsidan hade jag tänkt ifall jag kommer ihåg det vill säga. Och förhoppningsvis så ska jag komma i säng i lagom tid eftersom vi ska upp så tidigt imorgonbitti.

Om jag nu skulle säga någonting som var bra med den här veckan är nog iallafall att jag har ätit den mest gudomligaste choklad kakan någonsin, en alla hjärtansdag kaka. Fick den i skolan eftersom vi hade projektredovisning. Lite bortskämd är man om man går på en privatskola, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback