Kalasdag!

Idag var det äntligen dags för kalas för mig, blev ju som sagt ett väldans hopp därimellan min födelsedag och kalas. Men, nu är det iallafall överstökat. Visst är det mysigt att träffa hela släkten och alla, men det är ändå bra att man bara fyller år en gång per år.

Fick iallafall lite lite fint, mest pengar eftersom det var det jag hade sagt att jag önskade mig eftersom jag inte själv kom på några saker jag skulle vilja ha. Så förutom pengar så fick jag en blomma (fråga mig inte vad det var för nån, nån som brukar finnas på påsk iallafall.. ) och ljus!

Och dessa ständiga frågor om hur det går med körkortet, om jag snart får det, ja det gick på repeat på hela eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback