Om man ska bo snyggt, måste man ju börja någonstans

Var som sagt och gjort hem till Maria igår och kom hem idag. Det blev en heldel tvtittande och data, samt lite film där på ett hörn också. NEW MOON! dock visste jag väl mer eller mindre vad som skulle hända eftersom jag dels har läst boken och kanske sett allt för mycket trailers och behinde scenes. Men den var helt okej ändå, dock inte lika bra som ettan men fortfarande bra. Förutom film och allt så satt vi och pillrade lite med hennes blogg. Dock får man har överseende med att vi använde oss enbart av Paint, så det blev väl lite allt för många pixlar här och där, men det blev rätt snyggt ändå! Blev sugen på att hitta på någonting mer till min blogg då när vi höll på med hennes också. Men, jag har ingen ork till det. Känns som om det får duga som det är nu ett tag till.

Tradera objekten som jag la ut gick ut idag. Och ja, jag fick iallafall tshirten såld 36kronor, 11kronor mer än vad jag la ut den för. Så det är ju lite posetivt. När folk bjuder på mina grejer, så bjuder jag på andras grejer. Bland annat ropade jag in den här superfina badkarsproppen med en ros som jag hade tänkt spara tills jag flyttar, vilket förhoppningsvis blir till hösten när högskolorna och allt har satt igång.

Det som var bra med den var ju att den var fraktfri, alltså gratisfrakt, så jag behöver bara betala det jag la bud på vilket var 52kronor. Det kanske känns som en onödig grej att lägga pengarna på nu dels för att jag inte kommer använda den direkt och att den kanske inte är sådär superviktig att ha om man säger så. Men, den var snygg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback