Onsdag

Katten mår mycket bättre nu, behövdes inget veterinär besök, hon återhämtade sig bra själv, tydligen. Dock tyckte jag själv att vi skulle åkt dit och kolla så att allting var rätt, men mormor tyckte inte det det var mer som "hon klarar sig så bra själv." Dock tycker jag att det låter smartast att man åker dit en gång för mycket än en gång för lite.

hur som helst så har jag fått reda på EN som jag kommer att gå i samma klass som. Någon vid namn Linn Johansson, ingen blekaste vem det är, men det är iallafall ett steg närmare en klass. Känns mest spännande var det är för filurer jag kommer att gå med och att det förhoppningsvis är sådana personer som verkligen är intresserad utav utbildningen och inte går där bara för att gå någonting, lite så var det i min förra klass kändes det som och det var inte så speciellt roligt. Tror dessutom att man utvecklas mer om folk verkligen är insatta i de dem gör, man lär sig liksom av varandra då.

Nu ska jag ut i solen för att förbättra min bränna. Måste ta och sola ryggen och baksida av benen.. är inte riktigt samma färg där som framsidan av kroppen. Beror väl mest på att jag har suttit med virkningen ute i solen och att det är bekvämast att sitta upp.
Imorgon ska jag iväg på Sägensafari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback