Soliga dagar

Som alla andra soliga dagar har jag inte gjort någonting annat än den här soliga dagen, legat ute på min brassestol i solen på baksidan. Faktiskt så har jag roat mig med att virka små jordgubbar eftersom jag och mamma håller på att sälja lite smått (virkade jordgubbar, bakelser och tårtor) och nu hade tydligen mina jordgubbar blivit slutsålda. Så nu blir det till att göra massproduktion av jordgubbar eftersom det visst var folk som köpte dom och som sedan blev efterfrågade. Håller även på med små dammsugare, ni vet dom där små brun gröna bakelserna eller vad man ska kalla det. Känns lite roligt att man får in lite pengar, dock kanske inte sådär super mycket, men alltid någonting, speciellt på någonting kul, haha!

(Och ja, jag ska lägga upp bilder så småning om på allt vi har pysslat ihop. Min favorit är än sålänge gräddtårtan med jordgubbarna på som vi har pysslat ihop tillsammans! Bild kommer såklart på den med!)

Imorgon blev det iallafall bestämt att jag och Maria ska iväg en sväng till Orbaden för att bättra på brännan lite, kan behövas för min del eftersom jag har suttit i brassestolen hela dagarna vilket betyder att jag nästintill är vit på hela rygg, axlar och ben. Dock inte helt vit, jag råkade bränna mig förra veckan, så jag är väl kanske lite röd mitt på ryggen... men annars så! Brun på ena sidan och vit på andra sidan. Känns som Orbaden var en bra idé att besöka med gott sällskap dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback