Upd.

Var ner en sväng på Grillnatta igår kväll med Maria och Mathias och som vanligt var det fullsmockat med folk, så mycket folk tror jag inte det ens bor i hela Bollnäs. Eller också är det som sagt Brännbollsyran OCH Grillnatta folk i Bollnäs unnar sig att gå ut och kika lite, resten av året sitter de hemma i sina hus. Man skulle ju nästan kunna tro det iallafall. 

Blev inget större fynd för min del. En burk hårinpackning och ett halsband båda grejerna från Åhléns. Stod och kikade på ett par jeans också, men det känns som om jag kan spara med det ett tag. Hitills, vilket är nu under ungefär 3månader, har jag hittat par jeans. Så dom plus mina andra jeans som ligger i garderoben, räcker nog för ett tag till. 

Och ja idag har det verkligen varit en seeeeegdag. Vaknade av att jag började hosta, har hamnat i det där stadiet i min förkyldning där man bara hostar och hostar och det inte leder någon vart, utan det retar bara halsen mer och mer, dessutom är det alltid som värst när man ska till och lägga sig eller på morgonen när man bara vill ligga kvar i sängen en stund till. Hur som helst. Efter allt hostande så begav Mathias och jag oss iväg till Alfta en sväng eftersom det var marknad där och vi hade inte någonting annat inplanerat idag. Dock var det lite överskattat av oss. Det gick på 5minuter sedan hade vi gått igenom hela marknaden.  Trotts det så försökte vi få tiden att gå lite så vi gick in mot Alfta där vi kikade in på Ekmans och sedan köpte en varsin glass. Sen fick vi nog och åkte mot Bollnäs igen där vi stannade och käkade på Jontas. Och det gott folk, det satt inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback