Dålig uppdatering

Har verkligen varit dålig på att uppdatera mig nu känner jag, men jag har i princip haft fullt upp sen i torsdag. Har knappt har suttit still och tagit det lugnt en sekund. Har körtbil, varit till järvzoo, hälsat på Tony, Varit hos Erika och Christian och kollat på deras nya lägenhet, planerat inför studenten, tagit kort till körkortet, ja allting på samma gång kan man nog säga. Det som jag har hunnit med att gjort under dom här dagarna skulle jag knappt ha gjort under en månad känns det som. Och mer blir det.

Imorgon har jag dagen verkligen schema lagt, med tider och allt vad det nu innebär. Måste upp 08.30 för att hinna duscha och göra mig iordning, sen ner på Idévärlden för info klockan 10.00 sen iväg till Arbrå till O'rakel klockan 14.00 sen efter det tillbaka till Idévärlden för en personlig intervju som skulle bli någon gång runt 16.00-17.00 och därefter ska jag försöka hinna in på Lindex och köpa en tunika som jag hittade idag. Och sen måste jag hem och fixa till Tackkorten till folk som ska gratta mig på studenten.

Så jag har verkligen FULLT UPP med ALLTING nu. Onsdag är det studentmiddag också, så jag anar att det blir minst lika stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback