Körkort körkort körkort!

Jag kan nog inte annat än vara helt överlycklig idag. Klarade det förbannade körkortet idag som jag har slitit med i ja, jag vet inte hur länge. Så jag måste säga att det känns förjävla bra nu när jag vet att jag ALDRIG mer måste öppna en teoribok eller inte ens sitta och göra dom förbannade teorifrågorna. Det är nog det som är det bästa med hela grejen att ta körkort för min del iallafall. Tror jag aldrig har gjort någonting jobbigare i hela mitt liv! Så huaaaligen, nu är jag äntligen klar med det iallafall.  Det är ju nästan så att den här dagen kommer bli en historisk dag för hela världen, haha!

Fick hem korten från studentfotograferingen idag också, var faktiskt helt okej. Trodde att det skulle bli någonting som jag blev jätteonöjd med, men nja, dom var hyffsad. Får se vad det blir att vi köper. Känns iallafall som om jag kommer göra mina egna Tack-kort, för dom var riktigt hemska.  Någonting annat som jag blev lycklig över idag var att jag hittade biknini, två dessutom! Dock var bikini trosan till den grön-vita slut, så jag måste köpa mig ett par vita eller svarta till dem. Verkligen supernöjd att jag äntligen hittade någonting som jag kunde ha och verkligen trivdes i!





Kommentarer
Postat av: dannie

Make up store;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback