Nytt favorit Online spel

Haha ni må kalla mig nörd som sitter och spelar en massa online spel, men det är faktiskt rätt "rogivande" så att kalla. Ni kanske kommer ihåg för ett tagsen att jag nämnde Bubbles Shooter? Att jag var helt fast vid det? Det är jag ju till en viss del fortfarande men inte lika mycket som då.

Hur som helst, det jag försöker komma fram till är att jag hittade ett nytt beroende framkallande spel igår, Farmer Frenzy 2. Det är nästan så att jag råder er alla som ser detta att prov spela.

Om jag ska jämföra det med Bubble Shooter så har det ju en heeelt annan handling, dock framkallar det den där känslan som gör att man blir lite små stressig och hispig, att man sitter där och i princip stampar fötterna i golvet för att hinna i tid. 

Så varsegod mina vänner,låt mig presentera:
Farm Frensy 2
http://games.yahoo.com/free-games/farm-frenzy-2

Kommentarer
Postat av: kajsa

detdär spelet farm frenzy 2 har jag verkligen nördat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback