Studentmiddag

Efter skolan så tog jag och Frida en liten snabb sväng in på Ur & Penn där jag köpte mig ett stressarmband till kvällen eftersom det är studentmiddag, och ja, fröken Malin är alltid ute i sista sekund som vanligt. Hur som helst så är allting klart nu, nu gäller det bara att fixa till sig med klänning, smycken, hår och allt sedan ska vi tydligen iväg till Lollo,(där även Sara är fattade jag det som) innan vi sedan promenerar vidare mot Radjos där studentmiddagen kommer att vara.
Fått jäkligt dålig information inför kvällen iallafall, att vi ska få en 2rättersmiddag och att det börjar 18.00 det är i princip det ända vi vet. Så kvällen kommer nog att bestå av rätt mycket överraskningar eftersom dom har vägrat att sagt nå mer än så.

Kände verkligen idag på loggbok & fjäder att nu är det nära. Sån otrolig lättnad men ändå någonstans, kommer jag att sakna det. Speciellt Pia & Rich, "tjejgänget" och Gry och Cilla mina kompanjoner på mediaproduktionen och martin, min "illustratorkompis"!

Nu kan man verkligen säga att dagarna verkligen är räknad och dagarna är verkligen full fart på från morgon till kväll. Vilket också visade sig imorse när jag klev ut ur duschen och höll på att svimma, lika på bussen till skolan. Och väl på skolan fick jag lägga mig och vila i en timme innan jag blev en människa igen. Dock så känner jag mig lite seg i huvudet fortfarande, men ska se till att dricka mycket vatten så ska det nog lösa sig det med!

I studentens dagar kan allting hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback