Studentutvärdering

Jag vet inte ens vart jag ska börja, har hänt så enormt mycket nu dom senaste dagarna bara. Studentmiddagen drog jag lite kort om tidgare men glömde säkert hälften ändå av allt som hände. Torsdagen var vi ledig och sedan på fredag fick ta på oss våra efterlängtade studentmössor och i princip skrika halsen av oss i studenttåget igenom Hudiksvall.

Väl hemma i Bollnäs (ca 15.00) bjöds det på en massa smörgåstårta, supergott var det verkligen och 18.30 var jag tvungen att lämna endel av gästerna som fortfarande var kvar eftersom jag skulle vidare mot Ljusdal där efterfesten höll till. Dock var jag den ända studenten på festen och sen så var det rätt lugnt, men jag kände att jag behövde en liten lugn stund innan stormen.  Sedan blev det utgång på Stadt och ja sen efter det vet jag inte riktigt vad som hände, det gick ut för iallafall. Var nog bra kalas när jag åkte hem, haha. Det var nog dom allra flesta vid den tidpunkten.

Dagen efter, dagen igår alltså, mådde jag väl lite sisådär. Inte på det värsta viset iallafall. Låg och funderade på ifall jag skulle köra en utgång till på kvällen meeen det slutade med att jag och Mathias låg och kollade på film och käkade upp resten som blev kvar av smörgåstårtan i fredags. Inte så dumt det heller kan jag säga er. Dock blev jag lite ångersam när jag fick sms mitt i natten av folk som undrade vart jag var. Men jag kan gott meddela att det blir nog en utgång på onsdag om inget annat hinner bestämmas.

Imorgon ska jag upp i tid, måste vara nere på stan till klockan 10.00 då jag ska in på Arbetsförmedlingen och skriva in mig och tjosan sen vidare mot tandläkaren där jag tror att jag har tid klockan 11.00.. Så jag har ju verkligen en superrolig dag att vänta mig imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback