Blogg-logg

Idag var det en sån dag jag inte kan inget annat än att älska att ha i-projekt med Rich och att inte gå på en kommunalskola som följer "vanliga" regler och normer. Vi har fått skapa en blogg till för att dokumentera det grafiska vi gör, dels för våran egen skull och för Rich skull så han vet vad alla håller på med och igenom med det kan få det enklare när det kommer till betygsättning. Man skulle kunna kalla det hela för "Blogg-logg"

Startade upp min blogg alldeles just idag, så jag har inte hunnit alls långt med den. 
Upptäckte även att länknamnet stämmer inte heller det ska stå "medieproduktion" och inte "mediaproduktion" så jag får se hur jag ska fixa till det eller om jag helt enkelt låter det vara så ändrar jag det andra, så som headern.

Här kan ni iallafall gå in och kika på vad jag gör om dagarna:
http://mediaproduktion.blogg.se/


hur som helst så har jag haft sån spräng-huvudvärk nu dom två senaste dagarna, helt sjukt. Har kännts lite som om jag har dunkat in det i väggen, hoppat på det, och till sist kapa av mig huvudet, dela upp det i små bitar för att sedan limma ihop det igen. Mår med andra ord inte alls nå bra. Vore ju typiskt att bli sjuk nu när vi ska åka iväg på lördag..
Men, jag ska inte deppa så mycket nu. Jag ska försöka få det jävla körkortsteorin klar. Jag SKA ha det innan sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback