Dåligaste dagen, på länge

Färgade håret igår, blev jättenöjd med resultatet då när jag var klar med allting, planerade att åka till Gävle för att kolla på kläder till studentkryssningen och träffa Elin.

Men chi fick jag. Vaknade inatt och gick på toa för att kissa och till min förvåning hade jag gult/brons/guld färgat hår. Så det var där allting började. Allting fortsatte utför där ifrån. Och jag fick allt sämre humör.

Så allting slutade i att jag sket i att åka och deppade här hemma.

MEN nu har jag ryckt upp mig, lite grann iallafall. Jag funderar på att alltingen lägga i fler ljusa slingor eller helt enkelt ta någon färg som jag färgar hela håret med. Och jag har lovat mig själv nu, att om jag någon gång ska färga håret fler gånger, så ska jag göra det hos frissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback