Lördag

Jag som trodde vintern aldrig skulle ta slut, men nu så helst plötsligt så är det soligt och jättevarmt ute! Funderar på att gå ut och sätta mig här på bron medans dom andra är och fyller upp badtunnan som vi ska ha tills ikväll.

en grej som jag såg nu när jag duschade var att mitt hår är en katastof just nu, haha och då säger jag inte det bara för att, utan det är verkligen så också. Utväxt, slitet i topparna och heelt platt. Så nu på lovet blir det nog till  att färga håret iallafall och kanske klippa topparna en sväng. Skulle vara grymt skönt att få gjort det dels innan man börjar i skolan igen och har fullt upp med det och innan vi åker iväg på studentkryssningen som är om två veckor (20/3-21/3)

Hittade just hemsidan till vår tävling som vi på skolan håller i, skrev lite grann om den förut. Men nu finns det mer info för er som kanske är nyfikna.
http://www.gladahudikgymnasiet.se/tavling/ dock är det bara för er som går första året på gymnasiet, åttan eller nian. Lite tråkigt om jag själv får säga. Men, det skulle bli någonting liknande på skolan sedan också, så man får väl kanske chansen att glänsa då istället. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback