Måndag

Förstår seriöst inte jag ens orkar med skolan nu förtiden.. vi har fått nå nytt skit som vi ska hålla på med ända fram till sommaren, någon slags tävling för folk som går i 8an upp till sista året på gymnasiet. Hela grejen känns som om skolan ska dra nytta av det eftersom vi kommer att få göra reklam för tvälingen för att så många som möjligt ska vara med, och igenom det så kommer vi också få göra reklam för skolan, sådär lagomt till alla väljer gymnasieval och allt.
Lagomt genomskinligt. Varför kunde dem inte bara säga det att dom ska använda oss för att göra reklam för skolan? Smartass.

Inte nog med att det har varit en undergång till dag så har ju inte vädret varit det bästa heller, snö snö snö och åter igen snö. Vi kommer snart att försvinna i all snö här snart.

Nu får det vara nog med klagandet, jag ska istället göra lite nytta nu, lite körkortsteori och sedan kan jag belöna mig med lite Glee och Familjen Annorlunda senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback