New Moon

Man kan inte påstå att jag har varit sådär jätteaktiv idag, vilket var tänkt. Jag har i princip bara suttit i soffan och latat mig. Kolla på lite film, käka lite chips, ätit pizza, druckit coca cola och gjort små pappersblommor. Dock var det ingen film som helst jag kollade på, utan det var New Moon. Köpte den iförrgår på Åhlens, stod och velade mellan det vanliga standarden som man brukar köpa eller den "exklusiva"- verisonen. Men det blev den "vanliga" för min del, kände inte att jag ville punda ut nästan 400spänn på det. Kanske köper det senare när det har blivit lite billigare.

Har sett filmen en gång tidigare också, med maria. Då med kanske inte det bästa kvalitén, men jag har sett den iallafall. Och jag tycker nog lika som då, visst är den helt okej att kolla på, men det känns mer som om hela filmen är introduktion vad som kommer hända i nästa, Eclipse. Sen är den ganska så förutsägbar. Men, det är ju Twilight så man kan ju inte annat än att dras med i strömmen och säga att den är bra ändå.

Men någonting jag såg på extramatrialet, sneak peak på Eclipse (och har även hört) var att "Victoria" ska få ett byta av skådespelare, från Rachelle Lefevre till en tjej som heter Bryce Dallas Howard (helt okänd för mig.) Det är nog det värsta som kan hända, att byta ut en skådespelare till någon annan när redan hon har gjort två filmer.. Då kunde hon väl lika gärna ha fullgjort hela serien. Vet dock inte vad som gjorde att dem bytte ut skådespelaren. Men jag ska nog ta och kolla runt, någonstans borde det stå.

Från Rachelle Lefevre



Till Bryce Dallas Howard



Kommentarer
Postat av: Linda

jävlar, dom var ju inte ett dugg lika heller. osmidigt

2010-03-29 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback