Studentkryssning

Så här dagen efter helgen var det väldans tungt att kliva upp. Hade redan räkna ut innan ens helgen hade varit att jag aldrig skulle orka upp nu idag, det stämde rätt rejält. Bara den korta stunden då när jag ringde till skolan för att sjukanmäla mig kände jag mig helt slut efter.

Hur helgen i sig var var väldans upp och ner för min del, blev rätt mycket stress när vi väl kom iväg, både med att stå och vänta på att få kliva på båten, kliva på båten, leta hytten, slänga in grejerna, springa till taxfreen, stå där med typ tusen andra i en kvart-tjugo minuter därefter påbörja kalaset. Men tji fick jag, jag fick världens magknip och grejer så jag drack inte alls mycket på lördag kvällen, det var rätt sämst. Men man kunde ju inte göra så mycket heller.. igår däremot kände jag mig mycket bättre, så då slank det ner lite fler cider. Så det vägde liksom upp lite grann.

Så även fast att det inte blev så som jag trodde så var jag hel nöjd att jag var med ändå. Jag tror att om jag inte hade varit där, då hade jag ångrat mig.

Nu har man det avklarat, så nu är det bara att invänta nästa markering i kalendern.. Studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback