Tisdag

första dagen i skolan efter studentkryssningen avklarad. Kan inte påstå att det var många som var i skolan idag,  på dom två första passen var vi bara 4stycken i min klass senare på eftermiddagen ramlade det in några fler, bland annat några som hade varit på Brandgaraget och haft ljud & ljus och några som hade varit på Varubolaget och fotat.

och eftersom det blev rätt tomt på folk, så hade man ingenting annat att göra än att plugga. haha, så jag fick äntligen klart min "news assigment" uppgift till engelska B. Vet inte hur länge jag har suttit och nött med den utan att ha kommit någonstans, men nu är den som sagt klar. Och det känns för jävla bra.

någonting som också känns bra är att jag har läst ut körkortsboken nu, så nu blir det att börja om igen och samtidigt ge fan på att sitta minst en timme om dagen med teorifrågorna. Hade det löftet tidigare också och det höll ett tag faktiskt, fram tills jag började känna mig lite halv sjuk då la jag ner det. Så det var någon vecka sen nu.. Men jag ska inte låta det ta längre! Jag ska börja plugga igen redan nu hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

26 april :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback