Utvecklingssamtalet

fick en liten energikick idag på utvecklingssamtalet med Pia. Det visade sig att jag hade sju MVG, sju VG och fem G, kan man begära så mycket mer liksom? jag visste att jag hade mist tre MVG sen ettan, men inte att dom nu hade vuxit till sju stycken! Känns enormt skönt i vilket fall som helst. Kunde även norpa åt mig åtminstonde ett mvg eller vg till i samhälle och i natur, så det blir nog att sikta på det.

dagens klapp på huvudet var längesen också, borde vara mer av det.
dagens klapp på huvudet är kanske ganska givet? Den går till mig, flera gånger om!

Jag är bra duktig ibland.

Tiden innan uvecklingssamtalet satt jag och var lite orolig över vad Pia skulle säga om min frånvaro, den har ju varit lite sisådär nu på senaste tiden. Har inte varit i skolan någon hel vecka på jag vet inte hur länge.. MEN, det var inga problem där heller, endast 1,5% oanmäldfrånvara och den totala närvaron låg på 78% så det kanske inte heller var någonting att klaga på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback