Helgen

Helgen har varit rätt mysig måste jag säga, kan nog tillochmed säga att helgen började redan på torsdag för min del då jag bara hade en 30minuters lång lektion, och sedan där efter gick jag på fotoutsällning i Hudik som Fotoeleverna från Forsa Folkhögskola hade anordnat. Fredag blev mest fotande i studion med Frida, så det blev rätt lugnt. Och igår kom Maria hit så vi cyklade ner på stan och kikade på vårmarknaden ute på Långnäs. Ingenting att hurra för kanske, men det är någonting speciellt ändå med att gå på marknad, om det inte fanns så skulle man nog sakna det lite ändå. Någonting är det med det som jag inte kan sätta fingret på, haha. 

På kvällen blev det mys här hemma med lite tapas och sedan melodifestivalen. Och ja, idag har jag inte riktigt hunnit gjort så mycket, har bara pluggat i princip. Tänkte försöka att få undan allting nu så att jag kan vara ledig iallafall på torsdag då när Torsbergs-folket har balen på Scandic hotell.  



"no matter what i say and no matter what i do, is nothing encouraging enough when you are in a bad mood"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback