Nuet rusar

Jag måste börja med att säga att jag åkte med Helén hem igår och stannade till i Arbrå för att gå in hos sk "skönhetsmakar'n" en skönhetsgalleria för både hår & kropp, eller vad man ska kalla det. Hur som helst så kollade vi upp manikyr ifall dom hade tider och vad för slags manikyr dom hade. Det vi kom fram till var att det får bli gelénaglar, så imorgon ska jag ringa och boka tid. Så lagomt till studentmiddagen och studenten kommer jag ha fina naglar! Passande.

Och apropå studenten, jag ränkade idag hur många dagar det var kvar innan studentdagen. Kan ni gissa hur många dagar jag kom fram till? 22 ynka dagar! För första gången i historien börjar jag bli lite orolig över hur det ska gå med betyg, iallafall när det gäller foto B. Har mer än halva kursen kvar. Så nu blir det att spurta nu här på slutet! Måste även få arbetsprovet till Idévärlden klart snart, sista anmälningsdag är 15maj, och dagarna bara rusar förbi, så jag måste ta mig i kragen snart och göra klart det.

Först och främst, innan jag tar tag i allting, ska jag ta en liten avkopplande helg med Maria, med en massa gott! Brieost, kex, frukter, vin och bara allmänt mys. Kanske tillochmed soligt väder om vi har tur?

Kommentarer
Postat av: Olafgry

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback