Måndag

Dagen började tidigt, trotts att jag känner att jag hade kunnat legat kvar i sängen tills klockan var mist tolv, känner mig verkligen supertrött både i huvud och kropp. Uträttade lite ärenden för att sedan möta upp Elin på stan. Hittade en supersöt ring för 35kr! 

Har planer på att ta upp mina scrapbooking grejer igen, köpte ett helt lass med saker förra julen men det har aldrig riktigt blivit att jag har gjort någonting med det dels för att jag har kännt att jag inte riktigt har haft tid med det men också just för att jag inte har haft någon inspiration till att göra någonting men nu börjar det ploppa upp lite grejer och nu när det är höstlov så tyckte jag att det var perfekt! Så det blir nog att jag "scrappar" någon dag nu här i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback