Studiebesök på Bok & tryck

Åh, jag fick världens tryckande huvudvärk idag efter att vi hade varit på studiebesök på ett tryckeri här i Bollnäs, Bok & tryck. Herregud vad mycket det var, både dofter och ljud. Om man skulle jobba där så skulle man ju vara helt slut varje dag pga alla ljud och dofter, så mycket olika ljud & dofter dessutom, sjukt. Ingen av dem som jobbade där hade öronproppar eller någonting heller märkte vi, det var faktiskt lite konstigt.. Men ja, om man bortser från allt det där då var det väl rätt kul att se lite hur allting fungerar, även om det ändå inte var så att man förstod allting.. men ja, haha, lite bättre uppfattning har man nog fått sig.

Nu ska jag ta och sätta igång med flash uppgiften, blev bara att jag satt och lekte igår blev inget vettigt gjort. Ska försöka få det klart nu ikväll iallafall så jag kan påbörja nästa uppgift som vi fick- omslag till en serietidning! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback