98 foton från FUJIDRIEKT

Fick hem mina 98 bilder igårfrån Fujidirekt. Superfina! Dock var vår brevbärare inte alls försiktigt när han la ner dom i brevlådan, vissa av korten hade vikts i ena hörnet, så det var ju lite synd. Men blev väldigt förvånad över att det gick så fort att få dom, tror jag beställde dom i torsdags eller fredags och fick dom idag! Trodde iallafall att det skulle ta ett tag eftersom jag gjorde beställningen just sådär innan helgen och så, men icke! Hur som helst så blev dom jättefina och passande nog när jag städade rummet nu när jag kom hem, så hittade jag en ram, som jag hade haft när jag bodde i Hudik, bakom byrån, så den kommer passa perfekt att ha bilder i!

Här är några av mina foton som jag framkallade! Resten får jag ta och visa er när vi har flyttat då jag har lite mer plats att röra mig på!


Måste även ta och berätta veckans dilemma också, mitt usb-minne är verkligen inte samarbetsvillig, upptäckte detta igår när jag skulle sätta mig för att jobba med flah uppgiften i skolan. Mitt usbminne fungerar så att man måste skjuta ut den för att få fram den där lilla grejen som sedan ska in i usb porten, nu var det helt enkelt så att den satt som berg, fick verkligen inte ut den. Så jag försökte en bra stund med det, tillslut fick jag ut den med tack vare en skallpell. Verkar liksom som om den tar i någonstans när man försöker skjuta ut den.. Nog för att jag kämpade så mycket med det igår och tänkte att jag inte skulle skjuta in det så jag slapp allt jobb sen att försöka få ut den, så gjorde jag det ändå.. Och nu sitter den fast igen! Så jäkla typiskt, jag köpte ett nytt för att jag hade tappat bort det gamla, sen när jag kom hem med det nya så hittade jag det gamla. Och nu när jag väl har börjat använda den nya och den funkar perfetk, så ja, sitter den fast! Sånt här kan man ju får nå fel på ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback