Höstmorgon med frost

Blev hemma idag.. förstår inte riktigt vart min förkyldning kom ifrån egentligen, nog för att jag var hemma förra veckan men det var mest för att jag kände mig småfebrig, nu är jag bokstavligen jättesnorig och trött i hela kroppen. Allt började i tisdags då när vi hade Dreamweaver genomgång, det var då jag kände att jag började bli lite snorig, och ja sen tog det bara en dag sen så bröt en dunder förkyldning ut. Verkligen inte passande läge för man missar så himla mycket när man är borta. 

tog iallafall och fotade lite imorse, fotade mamma lite och sen så insåg jag att det faktiskt var frost ut och att man kunde kanske skrapa ihop sig lite fint ute, mycket riktigt. Det var frost överallt! Fick till och med skrapa rutorna på bilen imorse. Så nu gäller det att komma ihåg att sätta i motorvärmaren på kvällarna så jag slipper stå och böka med att skrapa rutorna varje dag innan skolan.. 



Kommentarer
Postat av: Laila

mysigt att det börjar att bli lite kallt :P

Postat av: Lili

åhh vilken fin höst bild ;D

2010-10-23 @ 11:18:27
URL: http://chopsstick.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Superfin bild :D

2010-10-23 @ 19:11:48
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback