Veckans slut

Sitter här med en mätt mage, fint väder, fin musik i högtalarna och har ett helt långt höstlov framför mig. Det känns inte alls så dumt om jag själv får säga det. 

Projektet som har varit den här veckan i skolan hade äntligen sin slutspurt idag, vilket innebar redovisning för samtliga grupper. Var väldigt roligt att se hur alla hade kommit fram till slutresultatet. Och jag säger det forfarande, varje dag lär man sig något nytt. Finns väldigt många bra, sprudlande ideér runt om i klassen.

Blev tipsad om Google Sketchup härom dagen av Caroline som hade spexat till våran presentation med en liten rundvisning i själva lokalen där fotoutställningen skulle vara, väldigt snyggt gjort! Så nu sitter jag och små pillrar lite med att få ihop en liten bild på mitt rum, känns som om det är enklast att börja där just för att testa hur allting fungerar.

Ikväll ska jag bara jäsa, popcorn och idol, det är inte dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback