Onsdag

Ja.. som sagt var jag ledig idag och det var väl egentligen tänkt att jag skulle få klart min popart-affisch, men jag känner verkligen ingen lust till den, har verkligen ingen inspiration. Känns nästan som om det kommer att bli någon impulsgrej som jag kommer köra med ifall jag inte kommer på någonting snart nog.

Varför jag inte vet vad jag ska göra har nog lite med att vi fick så fria händer med den här uppgiften, alla dom vi har fått tidigare har vi fått olika matrial vi har fått jobbat med, men nu var det så att vi fick jobba helt själva, vilket ioförsig känns jätteroligt men samtidigt rätt så krångligt eftersom det finns så pass mycket man kan göra för att återspegla popart. Så jag tror det har lite med att göra med att jag vill göra för mycket med.. 

Någonting jag vet att jag vill göra det är illustrations uppgiften, har kommit en bra bit påväg på den, dock så har jag lite problem med håret och ansiktet för att det var så knasig vinkel på bilden, så jag tror jag ska försöka med nån annan. haha men ja, känns ju samtidigt lite onödigt när jag har kommit så pass långt. Men ja, slänger iallafall in en liten bild på hur det ser ut förtillfället, UTAN ansiktet, haha kände att det inte var så mycket att visa... så den är lite sådär fint avkapad precis där halsen börjar.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback