Måndagsbarn

Är så otroligt trött idag känner jag, vaknade någongång runt sju imorse med ett ryck och trodde att jag hade glömt ställa alarmet men det visade sig att jag bara inbillade mig, hade ställt den på åtta, så ja där låg jag och tänkte "om en timme ska jag upp.. sen iväg till skolan.." redan då kände jag hur det tog emot, och att jag verkligen hatade att jag en gång hade vaknat. Okej, jag har inte speciellt svårt att somna om, men senare när jag vaknade vid 8 kändes det bara som om jag hade sovit i fem minuter.. Idag var en sån dag som det kändes som om man kunde ligga i sängen hela dagen. 

Väl i skolan startade vi med en förläsning om komposition och en liten uppgift på det, sedan efter lunch fick vi göra klart en annan uppgift som vi startade med förr- förra veckan, en intervju uppgift plus en ny uppgift där vi skulle efterlikna ett annonsblad (en som föriövrigt var skittråkigt.. ett annonsblad som Edsbyhuggen hade som reklam för företaget.. handlade om vedeldning och maskiner, haha kanske inte riktigt det man hade väntat sig att göra. ) och förutom det så fick vi även tillbaka grejer som vi hade gjort förra veckan. Hann inte riktigt med att göra klart intervju-uppgiften, skulle fixa en layout till den. Men det får blir att jag gör nu någon dag helst innan torsdag eftersom alla skulle tryckas så att det blev en liten tidning som hela klassen skulle få sen. Så idag kan jag nog säg att det har varit lite grann att göra för första gången..


Insåg nyss också att Idol inte är ikväll, annars hade jag roat mig med det.. men det blir lite pill i Photoshop istället! elleer om man kanske ska sy en uggla? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback