Onsdag

Det känns faktiskt helt okej att kunna plugga ute på altanen där termometern nu står på 23 grader, superskönt! Har dessutom kommit på vad jag ska ta och göra, allt upp skissat så nu är det bara att fixa in det i datorn och det ska nog inte heller gå så smärtsamt skulle jag tro, tror det kan bli rätt roligt. Hade lite ångest igår om vad jag skulle göra, men ja, det löste sig rätt snabbt ändå, tack och lov!

Påsken har för iövrigt varit superskön, syster kom hem med halva sitt zoo, sina två marsin och sin katt. Åt en massa god mat och låg och jäste ute i solen så inte ska man klaga! Sommarfötter och fräknar återuppstod efter lång vinter, kunde knappast kunde tro ett tag då när det var snö som täckte halva altan rutorna och man knappt kom ut för all snö. Men nu är det ett minneblott! Nu väntas soliga dagar!

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Hua säg inte så där ;)

Ångest ;)))



Jobbar för fullt jag. Har dock funderat ut en idé tror jag. Men vet inte hur jag ska lixom få ner den, å hur.

Postat av: Carro

Ja vist är det! :D



2011-04-28 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback