Torsdag och påsklov!

Var ner på stan med Maria och hittade dessa underbaringar på Åhlens. Har fått någon fnatt för träskor, sjuktsnygga, ser kanske inte sådär jättefina ut på bild men ja, jag gillar dom! Dock vet jag inte om jag vill punga ut 500spänn på dom... det återstå att se.  Men fina var dom allt!



Har föriövrigt tagit påsklov nu, åkte till skolan imorse vid halv 9 och tog tag i att skriva ut allt och det gick ganska så smidigt ändå trotts att det blev lite små trassel. Hann tillochmed göra ett litet kuvert till min lilla folder också, kändes som den fick sig ett lyft av det, haha. Dock inte helt nöjd, men så nöjd jag kan bli så att jag kan lämna in det iallafall. Tror jag spelade över lite med dom där små bubblel-liknande sakerna.. men vad tusan! Helt ok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback