Fredag

Herregud, någonting som verkligen har gått mig på nerverna dom senaste dagarna är faktisk Mix megapol och deras tävling "Mix megapols mystiskaa röster" där det går ut på att dom spelar upp ett klipp där 3 olika kändisar säger "Mix megapol, mer musik & bättre blandning" och ha chans att vinna pengar, det började med 1000kronor men för varje person som svara fel lägger dom på 1000krornor till, så nu är det uppe i några tusen.. 34000...

Och jag som har i princip spendera mina dagar åt att försöka färdigställa tidskriften någorlunda till att lämna in en dummy eftersom jag tydligen fick en tidigare deadline pga min lärare skulle bort under nästa vecka... hur som helst, så har "Mix megapols mystiska röster" verkligen gjort att jag fastnat att lyssna, vare sig jag vill eller inte, aning underhållande är det också. Folk är som galna. Dock tror jag att jag vet vilka det är pga av alla's missar, dock känns det nästan helt intill meningslöst att ens försöka då man ska vara samtal nummer 10 in för att kunna gissa och ha chans att vinna. Men tanken att bara kamma hem 33000 är inte så dum. Då hade jag garanterat bara jäst hela sommaren...

Nu ska jag ta och skicka iväg dummy'n och sen ska jag bara göra sånt som jag gör allra bäst! Göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback