What Are Words




"Chris Medina's audition fick lysande recensioner från American Idol's dommare och hans gripande historia gjorde honom till en omedelbar favorit bland fansen.

Chris Medina gjorde ett framförande av "Break Even" av The Script, tillägnad till hans flickvän Juliana Ramos, som drabbades av allvarliga hjärnskador i en bilolycka bara två månader före sitt bröllop. "

"Jag var på väg att göra löften två månader före olyckan.
Vilken typ av kille skulle jag vara om jag gick när hon behövde mig mest?"

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, den låten är såå bra :D

Postat av: Nicole

Oh vad fin låt..gripande historia också..tog mig tid att lyssna på låten nu, hade inte gjort det förut :)

2011-04-13 @ 16:28:33
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback