Mysvecka!

Är hur lycklig som helst just nu känns det som, hela veckan har liksom flytit på så himla bra. Hade först ett möte med ett företag från Söderhamn i måndags (Blizzart) angående praktiken i vår som gick jättebra. Sen har jag hunnit med alla skoluppgifter som förmodligen är dom sista nu, vilket i sin tur har lett till att jag har haft ovanligt mycket tid över! Så i onsdags efter den snabba skoldagen så åkte jag och Caroline ner på Mobackes och kikade på deras amaryllis som dom hade och sedan åkte vi hem till henne och åt kladdkaka och grädde och spelade tvspel, det var mysigt! Spelade big little planet som jag har hört mycket om förut men aldrig spelat själv, så det var roligt att se det nu, och att spela! Små söta figurer var det. :D
Lånade bilden ifrån Caroline som förevigade min fina Alexander Bard trasdocka,
ja, det är han där i bakgrunden, dock hade jag inte hunnit satt på honom halskragen då. haha, det var Bard på pricken då iallafall!

Ja, det har liksom varit en väldigt mysig och lugn vecka den här veckan. Som idag så fick jag papprena påskrivna utav min handledare på Blizzart, så nu är det helt bestämt att jag ska vara där under vårterminen. Dessutom såg det ut som om jag skulle samarbeta lite med ett annat företag här i Bollnäs, Prinfo, under min tid hos Blizzart OCH att det även såg rätt lovande ut med eventuellt jobb när lian är över om dom tycker det funkar bra! Då jag skulle jobba åt både Blizzart & Prinfo, med kontorsplats här i Bollnäs! Så det är bara att hålla tummarna. För bättre än såhär kan det ju knappast bli! Det känns så otroligt bra och spännande så nu ska jag fira med lite chips, morötter, dipp & god-dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback