"den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Mitt hjärta hoppade till ett extra litet knyck i lördags när jag var inne på Lindex. Hittade nämligen en jacka som jag har kikat på hur länge som helst, men dock aldrig tagit mig tid att köpt den för att jag har tyckt att den dels kändes lite onödig att köpa nu mitt i vintern och för att prislappen kändes lite väl mycket för en jacka som knappt kan kalla sig för jacka, haha. Fick till min förvåning syn på att den var på rea för ynka 149:- så det var ingenting att tveka om. Sedan slank en svart topp med volanger med också, 99:-  inte heller farligt.  

Och som pricken över i så var jag in på Petersons guld och beställde hem ett Thomas Sabo charm, eftersom jag fick presentkort när jag fyllde år. Och även det blev någonting jag har gått och kikat på länge. Dock hade dom nyss skickat iväg en beställning bara för någon dagsen så det skulle ta nån vecka innan dom fick hem min, men "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"



Helgen för iövrigt har varit väldigt skön, kan knappast påstå att jag har gjort någonting speciellt eller så, bara lalla runt. Eller jo en sak har jag gjort, skottat snö så jag har en väldans "härlig" träningsvärk... Ikväll blir det nog en tidig kväll, har världens tryckande huvudvärk... Blir nog nån film, lite Solsidan och sen godnatt skulle jag kunna tänka mig!

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Snygg jacka! Och berlock =) Vill oxå ha ett Saboarbmand för en massa snygga berlocker =) Men jackan! Ojoj! Ja det var ett kap! Behöver oxå en vår/sommarjacka snart ... å ett par gummistövlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback