Måndag

FY BUBBLAN vad jag hatar dreamweaver och allt som har med skoljobb att göra just nu. Har pysslat ihop en bildvisning men längre än så kommer jag inte. Borde göra om hela min webbsida också egentligen så allt blir lite mer sammanhängande, men blää säger jag bara, jag orkar inte och jag vill inte heller. Det är så fult så jag liksom har tappat inspirationen helt till att göra nått. Känns som om jag har tusen andra grejer att göra också.. usch jag tror jag skiter i det här ikväll, sen får jag ta smällen nån annan dag.

EN bra sak med dagen var väl att jag en biobiljett idag på posten ifrån Helahalsingland.se som tack eftersom jag deltog i en tävling! Så det blev en bio biljett hos SF och en liten reflex, wiii! Så tack till er som röstade! ^^


Kommentarer
Postat av: Erika

jag hoppas vi delar på vinsten? jag kan ta reflexen, jag! ;p

2011-02-28 @ 21:12:07
Postat av: Malin

Det är klar att vi gör, jag står för bio och du står för sällskap, deal? ^^

Postat av: M E R E I

- awh !

2011-03-01 @ 20:31:12
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback