Mike Tompkins

Blev att jag stannade hemma idag, mår verkligen inte bra. Känns lite grann som om någon har sågat itu mig och sedan försökt lappa ihop mig så gott det gick, har med andra ont lite här och var. Anar att det är en förkyldning som ligger på lur.. Skönt iallafall att det är helg nu så man kan ta det lugnt och sova ut, och då förhoppningsvis kanske jag blir piggare!

Tack och lov till Youtube en sånhär dag, då man varken har orken till att göra någonting, eller inte alls vet om vad man ska göra. Youtube kan lätt döda nån timme, haha. Finns så himla mycket inspirerande, som här till exempel;
Mike Tompkins!



Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli fem, sen ska jag ner och hämta ut paket! En vårjacka & ett linne från H&M!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback